Όταν ένα μηχάνημα δε δουλεύει, το επισκευάζουμε ή το αντικαθιστούμε. Όταν βλέπουμε ότι κάτι δε "δουλεύει" στο παιδί μας γιατί να επιμείνουμε σε αυτό; Με άλλα λόγια, δεν έχουν όλα τα παιδιά τις ίδιες ανάγκες, συνεπώς πρέπει να προσαρμόζουμε τις μεθόδους μας σε κάθε παιδί. Φυσικά, οι δασκάλες θα ζητήσουν από τα παιδιά να κάνουν αντιγραφή την ορθογραφία τους, αλλά για πολλά παιδιά η αντιγραφή δεν οδηγεί με κανέναν τρόπο στην εκμάθηση της ορθογραφίας.
Σας προτείνω λοιπόν έναν άλλο τρόπο πού ίσως είναι πιο χρήσιμος σε κάποια παιδιά, τις "λέξεις της πλαστελίνης"!
Σας προτείνω λοιπόν έναν άλλο τρόπο πού ίσως είναι πιο χρήσιμος σε κάποια παιδιά, τις "λέξεις της πλαστελίνης"!