Αν έχετε προσπαθήσει ποτέ να διδάξετε στα παιδιά έννοιες όπως παρελθόν, παρόν, μέλλον θα έχετε καταλάβει ότι δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση. Για τα μικρά παιδιά οι έννοιες αυτές είναι σχεδόν ακατανόητες και οι λέξεις τελείως άγνωστες, για να μη μιλήσω για τα μέρη του λόγου και τα σημεία στίξης...!
Πώς θα σας φαινόταν λοιπόν αν θα συναντούσατε ένα πεντάχρονο ή ακόμα και τετράχρονο παιδί που θα τραγουδούσε αμέριμνο "Το μέλλον είναι το αύριο, το μεθαύριο, το μετά κι ο χρόνος του είναι ο μέλλοντας παρέα με το θα";! ναι ίσως να μην μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς σημαίνουν οι στίχοι του τραγουδιού αλλά όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή θα αντιληφθεί πως γνωρίζει ήδη γραμματική!
Επίσης, τα παιδιά καλούνται να μάθουν από την πρώτη κιόλας τάξη τον Ενεστώτα, τον Αόριστο, τον Παρατατικό, τον Μέλλοντα, το Επίθετο, το Ουσιαστικό, το Ρήμα και τόσα άλλα που δύσκολα θα συγκρατήσει το μικρό τους μυαλουδάκι, και μεταξύ μας, η γραμματική είναι ένα ψυχρό και ξένο προς στα παιδιά αντικείμενο που δύσκολα τους προκαλεί το ενδιαφέρον.
Πώς θα σας φαινόταν λοιπόν αν θα συναντούσατε ένα πεντάχρονο ή ακόμα και τετράχρονο παιδί που θα τραγουδούσε αμέριμνο "Το μέλλον είναι το αύριο, το μεθαύριο, το μετά κι ο χρόνος του είναι ο μέλλοντας παρέα με το θα";! ναι ίσως να μην μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς σημαίνουν οι στίχοι του τραγουδιού αλλά όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή θα αντιληφθεί πως γνωρίζει ήδη γραμματική!
Επίσης, τα παιδιά καλούνται να μάθουν από την πρώτη κιόλας τάξη τον Ενεστώτα, τον Αόριστο, τον Παρατατικό, τον Μέλλοντα, το Επίθετο, το Ουσιαστικό, το Ρήμα και τόσα άλλα που δύσκολα θα συγκρατήσει το μικρό τους μυαλουδάκι, και μεταξύ μας, η γραμματική είναι ένα ψυχρό και ξένο προς στα παιδιά αντικείμενο που δύσκολα τους προκαλεί το ενδιαφέρον.
Σε όλα αυτά τη λύση δίνει η Κυρία Σιντορέ ντύνοντας με φαντασία και μελωδίες τη γραμματική!