Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021

Όμορφες και αξέχαστες καλημέρες για την τάξη μας!

 Ακόμα θυμάμαι την καλημέρα που μας έλεγε η δασκάλα μου στην πρώτη δημοτικού πριν από μπόλικα χρόνια... 

Πάντα η ίδια γνώριμη καλημέρα που χαράκτηκε στη μνήμη μου για μια ζωή μαζί με το χαμόγελο της κυρίας Ελένης, της δασκάλας μου. 

Κι εγώ τώρα πια δημιουργώ γλυκιές αναμνήσεις στους μαθητές μου με πολλούς τρόπους, ένας από αυτούς είναι οι καλημέρες μας. 

Θέλετε να δημιουργήσετε κι εσείς μια ρουτίνα καλημέρας; 

Παρακάτω σας έχω πολλές και ωραίες ιδέες, επιλέξτε όποια σας ταιριάζει! 

1. Πες το μ' ένα τραγούδι! 

Υπάρχουν πολλά όμορφα τραγούδια για καλημέρα. Μπορείτε να επιλέξετε ένα απόσπασμα για να το λέτε κάθε πρωί πριν αρχίσει το μάθημα. Ή να ακούτε ολόκληρο το τραγούδι κάνοντας κινήσεις για να ξυπνήσετε τη φωνή, το σώμα και τη διάθεσή σας. Ακούστε παρακάτω διάφορες επιλογές κάνοντας κλικ στον τίτλο:

Καλημέρα φιλαράκι (Σε αυτό το τραγούδι ταιριάζει να κάνουμε κινήσεις ανάλογα με τα λόγια που λέμε και στη διάρκεια της μουσικής να κάνουμε τεντώματα για να ξυπνήσει το σώμα μας).

Καλημερούδια (Λάχανα και Χάχανα)

Καλημέρα όλη μέρα (Λάχανα και Χάχανα)

Καλημέρα κάθε μέρα (Αλέξια)

Καλημέρα όμορφή μου μέρα (Ζουζούνια)

Καλημέρα με τον δικό μας τρόπο (Elniplex - Μπορούμε να λέμε τη λέξη "Καλημέρα" με διαφορετική φωνή κάθε φορά)

Καλημέρα τι κάνεις (Γιάννης Πάριος)

Μια άλλη επιλογή τραγουδιού είναι το γνωστό "Χαρωπά τα δύο μου χέρια τα χτυπώ αλλά όπου υπάρχει η λέξη χαρωπά λέμε "καλημέρα". Δηλαδή "καλημέρα τα δυο μου χέρια τα χτυπώ"...

2. Καλημέρα με κομπλιμέντα 

Με τη σειρά κάθε παιδί λέει καλημέρα σε κάποιο άλλο παιδί μαζί με ένα κομπλιμέντο. 

π.χ. Καλημέρα Κατερίνα, ωραία μπλούζα! ή Μου αρέσουν τα μαλλιά σου!

Το τελευταίο παιδί κάνει κομπλιμέντο στην κυρία/ στον κύριο... Γιατί κι εμείς χρειαζόμαστε μια καλή κουβέντα! 

3. Καλημέρα σε διάφορες Γλώσσες

Αν έχουμε παιδιά από διάφορες χώρες μπορούμε να λέμε καλημέρα και στις δικές τους γλώσσες αλλά και σε άλλες. 

Αν θέλετε να το εξελίξετε λίγο παραπάνω φτιάξτε καρτέλες με σημαίες και δείξτε μια σημαία κάθε φορά, τα παιδιά θα λένε καλημέρα στην αντίστοιχη γλώσσα. 

4. Καλημέρα παίζοντας με τη φωνή μας και το πρόσωπό μας 

Λέμε καλημέρα σιγανά, πιο δυνατά, φωναχτά, με ψιλή η χοντρή φωνή. Κάνουμε γκριμάτσες. Λέμε καλημέρα και πιάνουμε τη μύτη μας, το αυτί μας, τα μαλλιά μας... Γενικά κάνουμε κάτι αστείο και οι υπόλοιποι το μιμούνται. 

5. Πες το με ένα ποιηματάκι

Κάποια χρονιά λέγαμε καλημέρα με τους μαθητές μου απαγγέλοντας ένα μικρό ποίημα και μετά λέγαμε όλοι μαζί την ημερομηνία και τον καιρό:

Καλημέρα σας κυρία!

Καλημέρα σας παιδιά!

Ήρθε η ώρα για τη γνώση

και χαμόγελα παιδιά!

Σήμερα είναι  Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου η εποχή είναι φθινόπωρο και ο καιρός είναι βροχερός. 

Αυτό το συνδυάζαμε με την πολύ ωραία αφίσα-ημερολόγιο που μπορείτε να βρείτε και να εκτυπώσετε εδώ. 

6. Μια ξεχωριστή υποδοχή στην τάξη 

Μπορείτε να υποδεχτείτε ένα ένα τα παιδιά με έναν ξεχωριστό τρόπο που εκείνα θα επιλέξουν. Μια αγκαλιά, ένα κόλλα το, μια υπόκλιση, ένα χάδι στα μαλλιά... Αυτό μπορεί να γίνει την ώρα που μπαίνουν στην αίθουσα ή αφού έχουν ήδη μπει.  

Δείτε εδώ μια ιδιαίτερη υποδοχή:


Εσείς λέτε καλημέρα με κάποιον ιδιαίτερο τρόπο; Μοιραστείτε τη μαζί μας στα σχόλια!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στις συναδέλφους από την ομάδα "Παιδικός Πλανήτης" για τις πολύ ωραίες ιδέες!

2 σχόλια:

  1. Καλημεραα καλημέρα σαν τον ήλιο έχω πνεύμα φωτεινό
    Καλημέρα καλημέρα θεληση βουνο
    Σαν το γάργαρο νερό κι ελαφρύ σαν το φτερό το συναίσθημα μου ρέει αγκαλιάζει όλους και λέει Καλημέρα Σ αγαπώ χαίρομαι που είμαστε εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Finally then the lock seats towards pvc water guns the again of the slide, driving it to its residence place and clamping it there length of|during|throughout} the following shot. Material weight consequently performs another role in materials selection. Ultimately, the density of a plastic polymer will determine how heavy or mild the end product seems to be.

    ΑπάντησηΔιαγραφή